נעים להכיר – אנחנו iSupport

שמי איציק צרפתי וכבעל עסק בדיוק כמוך אני מבין שזמנך יקר ולכן אקצר.  מקור השם iSupport הוא "אני תומך". וזה מה שהצוות המקצועי שלנו עושה.  אנו אוהבים לתת שירות, ומבינים שבכל מה שקשור למערכות המחשוב, אתה כבעל עסק צריך שקט שיאפשר לך לנהל את העסק באפקטיביות נטולת דאגות.

iSupport מעניקה סל פתרונות ותמיכת מחשוב מאז שנת 2001. אנו מנוסים בכל מערכות המחשוב בין אם מחשוב ענן, רשתות תקשורת, ומחשבים אישיים, ויודעים להתאים לך את פתרון המחשוב האופטימלי, ובתקציב הגיוני.

אני מזמין אותך לקבוע איתי פגישת היכרות. 
תודה על זמנך ונשמח לעבוד יחד.
איציק צרפתי - מנכ"ל iSupport

לקוחות מדווחים מהשטח

צור קשר מהיר

מדיניות פרטיות

שאלות נפוצות

    1. 
  • אני רוצה לקבל פרטים והצעה מסודרת אבל אין לי זמן לדבר איתכם כרגע, אפשר לקבל רשימת ממליצים עכשיו ?

כן בשמחה, לחץ כאן לקבלת רשימת ממליצים ואת המספר הישיר של המנכ"ל שלנו איציק צרפתי.

    2. 
  • יש לי הרבה מחשבים במשרד אני צריכה מישהו שיקח קונטרול על התחזוקה שלהם, כמה זה עולה?

הרבה זה עניין יחסי :-)
מה שחשוב לנו להדגיש זו העובדה שאנו בונים מסלול שירות והצעה המתאימה בדיוק למה שהלקוח שלנו צריך, ממש תופרים עבורו חליפת מחשוב למידותיו.
יש מבחר מסלולים שמאפשרים לכל לקוח, בכל גודל ומכל סוג, למצוא את התשובה למה שהוא צריך ובמחיר הנכון והמתאים עבורו.
לצפיה בחליפות המחשוב השונות לחץ כאן

    3. 
  • מבחינת זמינות, אם יש לי תקלה תוך כמה זמן אתם אצלי?

ברגע שתקרא לנו לעזרה, בין אם במייל, באמצעות הטלפון, או דרך האתר, תיפתח קריאת שירות באופן מיידי אצל מחלקת התמיכה הטכנית שלנו, וניצור עמך קשר בתוך 30 דקות. מענה מהיר ומקצועי מהווה יעד שירות עיקרי עבורנו ואנו מתעקשים עליו, תמיד.
את התקלה נפתור באמצעות השתלטות מרחוק או במקרים מורכבים יותר נשלח אליך טכנאי. מה שחשוב לנו שתדע זה שאנחנו ערוכים לעמידה בכל רמת זמינות שתחפוץ כי יש לנו את הצוות המיומן ומערכות התמיכה המיועדות לכך.

    4. 
  • למה שאבחר בכם ולא במתחרים ?

שאלה טובה.
אם תשאלו את שיר שאחראית אצלנו על התמחור והגביה היא תאמר שהיא לא מכירה עוד חברות שיודעות לתפור הצעות סופר גמישות שמתאימות בדיוק למה שהלקוח צריך, ואם תשאלו את בני מנהל מערך התמיכה הטכנית שמוביל את צוותי תמיכת ה Help Desk וטכנאי השטח שדואגים לעשרות רבות של לקוחות, הוא יאמר שהוא לא מכיר עוד חברות שמשקיעות בצוות שלהם מבחינת רענון ידע והכשרה מקצועית, ומקפידות ליישם את הידע אצל לקוחותיהן, בכל חודש מחדש!
אה..כן..ואם תשאלו את איציק המנכ"ל הוא יאמר שכדאי לכם לבחור בנו אחרת זה יהיה בזבוז אדיר של 15 שנות צבירת מומחיות וניסיון, במהלכן טופח כאן צוות מומחי מחשוב שאוהב להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי ערכי וטוב
, עם הרבה רגש ואכפתיות משולבים בטכנולוגיה מתקדמת ואצבע על הדופק.

    5. 
  • אוקי התחלנו לעבוד. מה קורה עכשיו?

נהדר !! תודה שבחרת בנו :-) ראשית, נתניע את שלב "סקר אתר", או במילים אחרות נשלח אליך את בני. בני הוא מנהל מערך המחשוב והתמיכה הטכנית שלנו, המומחה שיבצע היכרות ובדיקה יסודית של המחשבים ומערכות התקשורת במשרד שלך, יאסוף נתונים, ויבצע התאמות מחשוב לתמיכה אופטימלית. כך נהיה במצב שיאפשר לנו לתמוך במערכות המשרד שלך בצורה הטובה ביותר ובכל דרך אפשרית, מהשטח ומרחוק.
זהו! עכשיו המחשבים שלך תמיד יעבדו בכדי שהמשרד שלך יוכל לעבוד.