מחשוב ענן

מעבירים אתכם לסביבת ענן מתקדמת על גבי תשתיות בארץ או בחו"ל, מנהלים עבורכם את השרותים בענן ותומכים בכם בכל עת.

מעבירים אתכם לסביבת ענן מתקדמת על גבי תשתיות בארץ או בחו"ל, מנהלים עבורכם את השרותים בענן ותומכים בכם בכל עת.

מתכננים ומיישמים את המעבר לעבודה בענן (מלאה או חלקית), ומשחררים אתכם מהשקעה בחומרה ומהצורך בחיבור פיזי למשרד.

המעבר לעבודה בענן משנה את הדינאמיקה בענף המחשוב מקצה וקצה ומאפשר לחברות גמישות מירבית בצריכת שירותי מחשוב, עבודה מרחוק, ואבטחת מידע בסטנדרט חדש. כיום, מרבית החברות משתמשות בשירותי ענן באופן מלא או חלקי, בהתאם לצרכים.

מחשוב ענן תומך בצמיחה העסקית, ומאפשר אספקת שירותי מחשב מותאמים בדיוק לצרכים שלהם, בקצב שלכם.

vector-smart-object-7

מלא או היברידי

הייחוד של כל משרד או עסק בא לידי ביטוי גם בצרכיו המחשוביים. למרבית העסקים פתרון ענן מקנה גמישות, חסכון בעלות קבועה, הקטנת החשיפה לעלויות תחזוקת IT, ויכולת להתאים את המחשוב לקצב הצמיחה העסקית. את מרבית שירותי המחשוב ניתן (ואולי אפילו רצוי), להעביר לענן אולם יש חברות שחלק מהפעילות העסקית שלהן בנויה על שרתים מקומיים, או שיש להן מערכות IT ייחודיות ומורכבות. לחברות אלה מתאימה מערכת היברידית המשלבת מחשוב בענן במקומות שניתן, ומערכת שרתים מקומית היכן שצריך. iSupport תשמח לתכנן עבורכם את הפתרון הנכון ביותר ולהציע לכם מעטפת שירותים שמתאימה לצרכים שלכם.

vector-smart-object-copy-3

עבודה מרחוק

מחשוב בענן מוחק את הגבולות הגיאוגרפים ומאפשר לכל אחד להתחבר למשרד, מכל מקום ובכל זמן. הגמישות לעבוד מהבית או מכל מקום אחר מפחיתה את תלות העסק בתנאי הסביבה, ומאפשרת עבודה שוטפת, גם בתנאים משתנים. היום, אולי יותר מתמיד אנחנו מבינים עד כמה זה חשוב. iSupport תומכת בעבודה מהבית ועוזרת לכם לעשות את המעבר לסביבת עבודה גמישה ושיתופית, גם מרחוק.

vector-smart-object-1-2

מגוון רחב של שירותים

מחשוב בענן מאפשר לנו להוסיף בקלות עמדות עבודה, להגדיל שטחי איחסון, לשחזר נתונים ולהוסיף שירותים בלחיצת כפתור, מבלי להתקין שרתים חדשים וחזקים יותר. בנוסף, ל iSupport מעטפת מלאה של שירותי מחשוב בענן: מפתרונות גיבוי ואבטחת מידע, אנטי וירוס, סינון דואר ואתרי אינטרנט מזיקים, Office 365, ושירותי שיתוף ועבודה מרחוק כמו Share Point, Microsoft Teams ועוד.

Itzik Image

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם