שירות ותמיכה

נותנים לכם מענה אישי, מהיר ומקצועי לכל תקלה ועניין. מלווים אתכם עד לפתרון מלא, בעבודה מרחוק ואצלכם במשרד.

נותנים לכם מענה אישי, מהיר ומקצועי לכל תקלה ועניין. מלווים אתכם עד לפתרון מלא, בעבודה מרחוק ואצלכם במשרד.

בטלפון, במייל או בהגעה למשרד שלכם, צוות iSupport הולך אתכם יד ביד לאורך כל הדרך

צוות השירות של iSupport משמש למעשה כמחלקת ה IT שלכם ומעניק לכם תמיכה בכל בעיה או תקלה, בהתאם לחוזה השירות. ההלפדסק שלנו מאויש בצוות הקבוע של iSupport, אנשי מחשוב מנוסים בעלי תודעת שירות גבוהה. מכאן, אנו פותרים מרחוק (ובעת הצורך גם בהגעה למשרדכם), כל בעיה, ומלווים אתכם עד לפתרון מלא ולשביעות רצונכם.

vector-smart-object-8

באתר, במייל או בטלפון

הצוות הקבוע שלנו מאייש את הדסק בימים א׳-ה׳ בשעות 8-18. אתם פותחים קריאת שירות ישירות דרך האתר, במייל או טלפונית וצוות השירות שלנו ידאג לתת לכם מענה אנושי ומהיר לכל בעיה או תקלה. את רוב הבעיות ניתן לפתור מרחוק אבל במקרה שהבעיה דורשת ביקור של טכנאי, נדאג שמישהו יגיע אליכם בהקדם האפשרי ובהתאם לדחיפות המצב.

vector-smart-object-2-2

הדרכת עובדים וקליטת עובדים חדשים

בסביבת העבודה המודרנית לטכנולוגיה יש תפקיד מרכזי, היא משפרת ומייעלת את הדרך שבה אנו עובדים, ומסייעת לנו לשפר את תפוקות העבודה שלנו, בכל תחום. כדי שנוכל למקסם את היתרונות של טכנולוגיה חדשה, חשוב שנדע להשתמש בה נכון. iSupport, באמצעות הצוות שלנו ושותפים טכנולוגים מצעיה ללקוחותיה הדרכות עובדים (אצלכם בחברה או מרחוק) במגוון רחב של תחומים: שימוש נכון ואופטימלי בתוכנות ושירותים שונים, מעבר לעבודה מלאה או חלקית מרחוק, אבטחת מידע ועוד.

vector-smart-object-1-3

מאגר הדרכות, כתבות והמלצות קריאה

עולם המחשוב מחדש כל הזמן, הן בהיבט הטכנולוגי והן באופן שבה אנו צורכים שירותים. מחשוב ענן ושירותים מנוהלים הן רק שתי דוגמאות לחדשנות וחידושים של השנים האחרונות. בבלוג שלנו תוכלו לקרוא כתבות בנושאים שונים כולל המלצות וטיפים שימושיים, לצפות בסרטוני הדרכה, ללמוד דרך סיפורי מקרה (קייס סטאדיז) על פתרונות יצירתיים שנתנו ללקוחות כמותכם ולהכיר טוב יותר את עולם ה IT ואת האפשרויות השונות שהוא מציע.

Itzik Image

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם