הסיפור שלנו

כשהקמתי ב 2001 את iSupport, אחרי שנים של עבודה כשכיר בחברות מחשוב גדולות, ידעתי שהדבר הכי חשוב עבורי הוא לנהל מחשוב לחברות, כאילו הייתי מחלקת המחשוב הפנימית שלהן. מבחינתי זה אמר לייצר עבור לקוחותיי תשתית מחשובית לעבודה אופטימלית, לתת שירות אישי אמיתי, ולאפשר ללקוחותיי להתפנות בראש שקט לעבודתם בידיעה שהמחשוב עובד עבורם. השם iSupport נגזר מתוך החזון הזה “אני תומך״.

היום, האני הזה הוא אנחנו, צוות iSupport. צוות מקצועי ומגובש, שעובד ביחד כדי לפתור כל אתגר או בעיה מחשובית ודואג שהמערכות יעבדו בצורה רציפה, יעילה וללא תקלות. צוות שרואה את עצמו כחלק בלתי נפרד מהצלחת הלקוח ומחויב להעניק שירות אישי, מקצועי ומכבד, תמיד.

כחברה, אנו עם יד על הדופק בהתפתחויות טכנולוגיות, במודלי עבודה חדשים, ובפתרונות חדשניים שמייעלים את סביבת העבודה שלכם ושלנו. אנחנו בוחנים לעומק כל חדשנות כדי להציע ללקוחותינו את הפתרונות היעילים, המאובטחים והנכונים ביותר עבורם. זוהי הדרך שלנו ואני כבעלים ומנכ״ל iSupport מחויב לדרך זו בשם כל עובדי החברה, בכל גיוס חדש ועבור כל לקוח.

נשמח להכיר,
איציק צרפתי,
בעלים ומנכ״ל

הצוות שלנו

הצוות של איי סאפורט, מחוייבים להצלחה שלכם וכאן לפתור כל אתגר או בעיה. נשמח לתת לכם שירות.

גלית כחלון - מנהלת שירות לקוחות

גלית כחלון

מנהלת שירות לקוחות
”כוון לירח, אפילו אם תחטיא, אתה תנחת בין כוכבים”
שיר חפץ - מנהלת כספים ורכש

שיר חפץ

מנהלת כספים ורכש
”תאמינו שאתם יכולים ואתם כבר בחצי הדרך”
אבי פרסי - תמיכה ושירות לקוחות

אבי פרסי

תמיכה ושירות לקוחות
”תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד בחייך”
דמיטרי לוזגין - תמיכת סיסטם ורשתות

דמיטרי לוזגין

תמיכת סיסטם ורשתות
”אין קיצורי דרך למקומות שאליהם שווה להגיע”
עדי גזית - תמיכה ושירות לקוחות

עדי גזית

תמיכה ושירות לקוחות
”שירות לקוחות "גדול" מורכב מהרבה "רגעי אמת" קטנים”
דני מילר - תמיכה ושירות לקוחות

דני מילר

תמיכה ושירות לקוחות
”מה שאתה מקבל מלהשיג את המטרות שלך הוא לא חשוב כמו מה שאתה הופך להיות מלהשיג את המטרות שלך”
איציק צרפתי - מנכ

איציק צרפתי

מנכ"ל ומנהל טכנולוגיות
”שאפו להיות בעלי ערך, ההצלחה כבר תצטרף”
שלומי עובד - תמיכה ושירות לקוחות

שלומי עובד

תמיכה ושירות לקוחות
”דרוש פחות זמן לנתינת שירות איכותי, מאשר הזמן הדרוש כדי להתנצל על מתן שירות גרוע”
חן גחלי - מנהל מרכז התמיכה

חן גחלי

מנהל מרכז התמיכה
”הצלחה דורשת עבודה קשה, נחישות, סבלנות ותשוקה למצוינות”

כתבו לנו

    הירקון 29 בני ברק ת.ד. 2402 מיקוד 5112301 . 03-5714444 .